© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 8

06 april 2014

EMK 5 - Tivoli 2 2-1

Door onze redacteur Pascal Janssen Strijdend ten onder... We hebben ontzettend hard gewerkt maar helaas konden we het met z'n tienen niet bolwerken tegen de jonge gasten uit Nuenen. De ruststand werd door een vroege goal van ons op 0-1 bepaald. Pasje joeg goed door op de keeper die links buiten het strafschopgebied een bal weg wilde maaien. De bal belandde in de voeten van Dion, die aarzelde niet en schoot de bal vanaf de middencirkel in het lege doel. Na de thee speelde de wettenaren het beter uit maar zij creëerden nog steeds weinig kansen. Tot het moment dat de opgeroepen beast, vanwege het wegtrappen van de bal, met een gele kaart op zak er 10 minuten af moest. De twee tegentreffers waren allebei schoten van buiten de zestien. Een goal tijdens de afwezigheid van Hans en 1 vlak daarna. De wedstrijd werd rustig uitgespeeld en ondanks het verlies konden we met z'n tienen met opgeheven hoofden het veld verlaten.